Kan ik een regeling treffen?
Vaak kunt u bij ons een regeling treffen. Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met uw inkomsten en uitgaven. Wij vinden het namelijk belangrijk dat u een regeling treft die u langere tijd kunt nakomen. Op die manier voorkomt u extra kosten en bent u sneller van uw schuld af.
Wanneer is een regeling niet mogelijk?
Als u al een regeling heeft en er komt een nieuwe zaak bij, dan kunnen wij die niet zomaar opnemen in de regeling. Als u namelijk wél aan ons betaalt, maar niet aan onze klant, dan loopt de achterstand alleen maar op. U moet dan in ieder geval de nieuwste zaak volledig betalen om de regeling in de andere zaken te kunnen voortzetten. Ook kan het zijn dat wij genoodzaakt zijn de regeling te laten vervallen wanneer u nieuwe rekeningen niet betaalt bij onze opdrachtgever.
Wij nemen een regeling serieus. Het is belangrijk dat u het juiste bedrag op de juiste datum overmaakt, zoals we met elkaar hebben afgesproken. Als u een eerder getroffen regeling niet bent nagekomen, dan is het mogelijk dat wij in een later stadium niet opnieuw akkoord gaan met een regeling.